سوالات متداول خدمات کاربری (پنل پیامک)

آیا برای استفاده از سرویس پیامکی کاسپین پیامک به نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی نیاز است؟

خیر. این سرویس کاملاً تحت وب تعریف شده است و نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری روی سیستم‌عامل ندارد، در واقع شما تنها به اینترنت و یک مرورگر به‌روز‌شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) احتیاج پیدا می‌کنید.

چگونه می‌توانم دموی سامانه پیامکی کاسپین پیامک را ببینم؟

در همۀ صفحات وب‌سایت کاسپین  پیامک، با کلیک روی دکمۀ ورود کاربران به‌طور خودکار به محیط سامانه منتقل می‌شوید. برای ورود به سامانه می‌توانید از نام کاربری demo و کلمه عبور demo استفاده کنید.

منفی بودن حساب به این معنی است ؟

منفی بودن حساب به این معنی است که هنوز هزینۀ سرویس را پرداخت نکرده‌اید، برای این کار می‌توانید از بخش شارژ حساب هزینه را پرداخت کنید. لازم است بدانید که هر شارژی که بعد از مثبت‌ شدن حساب انجام شود، به‌طور کامل به حساب شما اضافه خواهد شد.

سوالات متداول خدمات کاربری (پنل پیامک)

آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به‌عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هربار ارسال؟

خیر، هیچ محدودیتی وجود ندارد. سرویس‌های کاسپین  پیامک می‌توانند تا 5 میلیون اس ام اس را در هربار ارسال کنند. توجه داشته باشید که این مورد کاملاً تست شده است؛ پس می‌توانید با خیال راحت، پیامک‌هایتان را در حجم بالا ارسال کنید.

شارژ پیامک یا اعتباری که در سرویس وجود دارد، محدودیت زمانی دارد و در صورت استفاده نشدن سوخت می‌شود؟

خیر، اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما هیچ‌‌وقت سوخت نمی‌شود و در صورت تمدید سرویس در آینده، شارژ موجود هم تمدید می‌شود.

آیا هزینۀ پیامک‌های ارسال‌نشده برمی‌گردد؟

پیامک‌های ارسال‌نشده به دو گروه تقسیم می‌شوند، پیامک‌هایی که به هر نحوی ارسال نشده‌اند و پیامک‌هایی که ارسال شده‌اند ولی Deliver نشده‌اند. مثلاً اگر یک شماره موبایل غلط باشد، برای مدت زیادی خاموش باشد، در لیست سیاه مخابرات باشد یا اصلاً به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود، هزینه کامل برمی‌گردد.
در مواردی که پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکل آنتن‌های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد، این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نمی‌شود. در نتیجه تیم کاسپین پیامک هم قادر به بازگشت هزینه در این مورد نیست.
البته اپراتور 2000 بین بقیۀ اپراتورها استثناست، یعنی کامل‌ترین هزینۀ بازگشت را دارد؛ ولی تعرفه پیامکی بالاتری هم به نسبت بقیۀ اپراتورها دارد.

سوالات متداول خدمات کاربری (پنل پیامک)

آیا امکان عودت پنل وجود دارد؟ شرایط به چه صورت است؟

بله، طبق قرارداد، هزینۀ شمارۀ اختصاصی + پیامک استفاده‌شده به‌عنوان هزینه راه‌اندازی کم می‌شود و مابقی مبلغ برگردانده خواهد شد حدود 30 درصد مبلغ برگشت خورده میشود .

در ارسال به کدپستی چطور می‌توانم کدپستی منطقه مورد نظرم را پیدا کنم؟

در بخش ارسال به کدپستی نقشه کدپستی تهران تا 3 رقم موجود است، همچنین در سایت‌هایی مانند کتاب اول هم می‌توانید کدپستی را جستجو کنید.

ارسال از روی نقشه هم دارید؟

بله . ولی در بعضی از شهرهای نقشه تعریف نشده شما می توانید ازطریق کدپستی وارد شده هرمنطقه که شما مد نظرتون باشه از این طریق داشته باشید.

آخرین نوشته‌ها

همین حالا شروع کنید

وب سرویس سیستم دیتابیس نمایندگی خود را راه‌اندازی کنید.